تا حالا فکرکردید برای هر کسب‌وکاری به چیزی بیشتر از برنامه‌ریزی روزانه و ماه‌هانه و سالانه احتیاج داریم؟ تا الان درخصوص خیلی از مسائل پایه‌ای دیجیتال مارکتینگ صحبت کردم اما در خصوص اتاق فکری که از دل اون تصمیم های مهمی بوجود می‌آید و همه ما باید هر‌لحظه برای تصمیم گیری به او نگاه کنیم و اگر قرار است تغییر مسیر بدیم تنها مرجعی که باید بهش روجوع کرد تنها اوست کوچکترین اشاره‌ای نکردم. خیلی خوبه که آدم همیشه یک نقشه کلی از کارهاش را جلوی خودش داشته باشد و مسافتی که قرار هست رانندگی کند را یکبار از بالا نگاه کنه و بداند که چه جای برایش فرصت و تهدید هست.

 

موضوعی که قراره با هم یادبگیرم مفهوم استراتژی در کسب‌وکار هست. واقعاً ما چقدر قبل از راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنرا مدل می‌کنیم؟ جالبه ما خودمون حاضر نیستیم هیچکدوم از ابتدائی‌ترین پله‌های که باعث میشه توی کسب وکار به موفقیت برسیم رو طی کنیم و دست‌آخر انتظار پیروزی هم داریم. و زمانیکه از افراد موفق توی کسب‌وکار سوال میشه چرا موفق شدید؟ در پاسخ اولین چیزی که بهش اشاره می‌کنند استراتژی و هدف‌گذاری توی کسب‌وکارشون هست. میگن ما اهدافمون رو نوشتیم و …

پس‌اگر تصمیم به تغییر رویه کاری و جلوگیری از شکست را دارید با من همراه باشید تا در خصوص ابتدای‌ترین مفاهیم مهم در خصوص استراتژی و هدفگذاری صحبت‌کنم. ازتون میخوام برای مطالعه بیشتر کلیلک کنید.