کمتر کسی هست که این روزها کلمه دیجیتال مارکتینگ را نشنیده باشد و هر کسی یک تعریف بخصوص برای خود دارد و هیچکدوم شبیه هم نیستند که همین امر باعث شده صاحبان سایت های تجاری و حتی کسب و کارهای کوچک به هر فردی که مدعی هست که می‌توانید به فروش او کمک کند جواب مثبت بدهد. از افزایش فالور گرفته تا سئو سایت و حتی تبلیغات کلیکی. در این اینجا سعی دارم ضمن آگاه سازی و بروز رسانی اطلاعات اولیه کمکی در افزایش و شناخت شما در این خصوص داشته باشم تا با چشم و بصیرتی روشن نسبت به انتخاب مسیر تبلیغاتی خود در فضای دیجیتال اقدام کنید.

در این مقاله قرار است چه چیزهای را به اشتراک بگذاریم؟

  • چهارآمیخته بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ
  • محصول در دیجیتال مارکتینگ(Product)
  • قیمت کالا در دیجیتال مارکتینگ(price)
  • نحوه ارائه کالا به مشتری در دیجیتال مارکتینگ (Place)
  • چگونگی نشان دادن برند شما در دیجیتال مارکتینگ(Promotion)
  • چرا دیجیتال مارکتینگ مهمه؟
  • اجزای دیجیتال مارکتینگ چیست؟
  • شبکه های اجتماعی (خانه های اجاره ای)
  • نتیجه گیری آموزشی

چهارآمیخته بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ

 همانطور که در خصوص چهار آمیخته بازاریابی قبلاً صحبت شد، در هر کسب‌وکاری پیش از شروع نیازمند حداقل 4 ابزار برای ورود به آن حوزه هستیم که به آنها آمیخته‌های بازاریابی می‌گویند. امروز هم یک نگاه دیگر به این آمیخته از دید دیجیتال مارکتینگ خواهیم داشت.

محصول در دیجیتال مارکتینگ(Product)

شاید کمتر کسی در فضای دیجیتال به شما بگوید که قبل از ورود به بازار و بازاریابی دیجیتالدیجیتال مارکتینگ) مهمترین موضوع این است که واقعا کالا ، خدمات و سرویس خوبی داشتن از همه چیز مهمتر است. حتی اگر محصول و خدمات شما در یک بازه زمانی کوتاه فروخته شود چون اون کالا بی کیفیت هست پس انتظار فروش بیشمار غلط است. این اصل که کالا و خدمات شما باید با کیفیت باشد را اصطلاحات Product  میگویند.

 

لطفا برای ادامه خواندن کلیک کنید